Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158427
Назва: Інклюзивна освіта як проблема суспільства
Інші назви: INCLUSIVE EDUCATION AS A PROBLEM OF SOCIETY
Автори: Смирнова, Наталія Григорівна
Козинець, Інна Іванівна
Ключові слова: інклюзивного навчання;инклюзивное обучения;посадові обов’язки;должностные обязанности;сучасне суспільство;современное общество
Дата публікації: 2020
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Смирнова Н. Г. Інклюзивна освіта як проблема суспільства / Смирнова Наталія Григорівна, Козинець Інна Іванівна // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 81–83
Короткий огляд (реферат): У роботі подано спробу розкрити проблеми та особливості інклюзивного навчання. Особливу увагу приділено аспектам роботи асистента учителя. Розкрито посадові обов’язки асистента учителя відповідно до чинного законодавства. Надано поради молодому асистенту вчителя щодо ставлення до дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158427
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукраїнських філософських читань з нагоди Всесвітнього Дня філософії (UNESCO) 24 листоп. 2020 р., м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Збірка CD 1278-81-83.pdf151,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.