Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158544
Назва: Цільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії
Автори: Решетілова, Т. Б.
Дата публікації: 2021
Видавництво: НВФ «Студцентр»
Бібліографічний опис: Цільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії/ Т. Б. Решетілова // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний: монографія. - Київ : Студцентр, 2021. - С. 62-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158544
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из Монографія_Брендстатья.pdf506,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.