Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159403
Назва: Вибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріїв
Автори: Фракянц, С. Е.
Хом’як, Т. В.
Ключові слова: метод згортки;научная публикация НГУ 2021;математична модель;оптимальний план;реклама
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Короткий огляд (реферат): З метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу рекламного просування: 1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15; 2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20; 3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159403
Розташовується у зібраннях:Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей 4-тої Всеукраїнської інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро-Запоріжжя-Харків), 17-19 березня 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка А4 !!!!!!-86-88.pdf694,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.