Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165100
Назва: Формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (за матеріалами ТОВ «Люстдорф»
Інші назви: Formation of the enterprise strategy for entering the foreign market (based on the materials of LLC “Loostdorf”)
Автори: Саксонова, Катерина Владиславівна
Ключові слова: ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ, ПІДПРИЄМСТВО, РІШЕННЯ
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Саксонова К.В. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (за матеріалами ТОВ «Люстдорф» / К.В. Саксонова. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 85 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок; визначенні основних проблем виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтувань рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження інноваційно-інвестиційного проєкту на зовнішній ринок
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок; визначенні основних проблем виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтувань рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження інноваційно-інвестиційного проєкту на зовнішній ринок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165100
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулки_Саксонова К..В_073-19-1.pdf157,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Саксонова_ок.pdf41,59 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.