Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскоха, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorPiskokha, N. I.-
dc.date.accessioned2024-01-02T12:20:25Z-
dc.date.available2024-01-02T12:20:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПіскоха Н. І. Цифрове врядування в органах місцевого самоврядування : дис. … д-ра філос. : спец. 281. / Піскоха Наталія Іванівна ; М-во освіти і науки України, Нац. Техн. Ун-т "Дніпровська політехніка". – Дніпро, 2023. –225 с. + CD.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165576-
dc.description.abstract2 АНОТАЦІЯ Піскоха Н. І. Цифрове врядування в органах місцевого самоврядування. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Міністерство освіти і науки України, Дніпро, 2023. Представлена дисертація є завершеною науково-дослідною роботою, в якій вирішена актуальна наукова проблема, яка стосується теоретико- методологічного обґрунтування впровадження цифрового врядування в органах місцевого самоврядування. Необхідність дослідження цифровізації публічного управління в українських реаліях зумовлюється практичною потребою розбудови цифрової економіки та цифрового суспільства, синергетичний потенціал яких здатний привести до трансформаційних змін у державі та зробити публічний сектор цілісним, ефективним та сервісним. В процесі розбудови цифрового суспільства та інтеграції України до європейської спільноти відбувається цифрова трансформація публічного управління. Цифрова трансформація суспільства та публічного управління співпала з результатами успішної реформи децентралізації влади. Поєднання цих процесів створила нові умови для розвитку місцевого самоврядування в Україні. Одночасно це поставило перед новоутвореними об’єднаними територіальними громади важливі і актуальні завдання визначення нових шляхів та механізмів розвитку, високо підняло планку вимог до посадових осіб місцевого самоврядування громад у справі розвитку цифрових компетентностей. Цифрове врядування стало головним орієнтиром для успішного соціального та економічного розвитку громад. Актуальність теми, в умовах війни, обумовлена необхідністю прискореної цифрової трансформації публічного управління в громадах та 3 забезпечення сталої цифрової комунікації органів місцевого самоврядування з жителями громад задля поєднання зусиль органів публічної влади із інституціями громадянського суспільства в умовах війни та у процесі ревіталізації громад. Насьогодні важливим завданням є спрямування дій органів місцевого самоврядування на формування стратегій цифрового розвитку громад з урахуванням загальнонаціональних програм та проектів цифровізації. Важливим аспектом цього процесу є вивчення та адаптація світового досвіду цифрової трансформації, який в умовах військової агресії, створює підґрунтя перспектив розвитку країни і громад у повоєнний період. Проте на сучасному етапі ще до кінця не відпрацьовані чіткі і науково обґрунтовані критерії об’єктивної оцінки цифрового врядування в громадах та їх цифрового розвитку. У дисертації уперше обґрунтовано комплекс концептуальних положень щодо розвитку цифрового врядування в органах місцевого самоврядування, зокрема на основі штучного інтелекту та баз даних. Викладено авторський підхід до обґрунтування комплексу концептуальних положень щодо впровадження цифрового врядування в органах місцевого самоврядування, використання штучного інтелекту з урахуванням основних напрямків цифрової трансформації публічного управління. Здійснено комплексний аналіз стану наукового опрацювання проблем впровадження цифрового врядування в органах місцевого самоврядування, проаналізовано розвиток цифрової трансформації суспільства та публічного управління, визначено особливості цифрового врядування як інноваційного підходу до вирішення проблем управління країною, регіонами, громадами, особливо в умовах військового стану, досліджено глобальні тренди формування цифрового суспільства у світі та в Україні, запропоновано методичні підходи до оцінювання рівня цифрового розвитку громад. 4 Наукова новизна полягає в тому, що уперше визначено структуру та основні елементи системи цифрового врядування в органах місцевого самоврядування, визначені шляхи та механізми цифрової трансформації публічного управління на рівні громад, проведено поглиблену діагностику стану цифрового розвитку громад визначені основні індикатори оцінювання стану цифрової інфраструктури органів місцевого самоврядуванням територіальних громад; проаналізовані базові елементи цифровізації громад, які істотно впливають та становлення цифрового врядування в органах місцевого самоврядування. Також удосконалено понятійно-категоріальний апарат предметної сфери дослідження, зокрема, за структурно-функціональним підходом, згідно з яким, складовими цифрового врядування є бази даних, штучний інтелект, інтернет речей, доповнена реальність, розподілені реєстри, блокчейн. Визначені відмінності між електронним урядуванням та цифровим врядуванням, як новітнім кроком у розвитку публічного управління та адміністрування. Розглянуті наукові положення щодо оцінювання зрілості органів публічного управління у сфері цифрового врядування за рівнем інноваційності впровадження у їх діяльність цифрових технологій для вирішення проблем управління територіями, що базується на цифровізації традиційних послуг та цифровій трансформації системи відносин між органами державної влади, органами місцевого самоврядування та інституціями громадянського суспільства. Дістала подальшого розвитку систематизація цифрових компетентностей посадових осіб місцевого самоврядування необхідних для впровадження цифрового врядування на рівні громад, а саме визначені знання та навички які необхідно розвинути посадовим особам публічного сектору, щоб ефективно розробляти та впроваджувати ініціативи з цифрової трансформації та штучного інтелекту в органах публічної влади, а також створювати сприятливе середовище для цифрової трансформації громад. Розроблено рекомендації для органів місцевого самоврядування, міжнародних організацій і дослідницьких центрів щодо розробки програм і проектів цифрового розвитку громад в Україні, з урахуванням потреб ревіталізації громад у повоєнних період.uk_UA
dc.description.abstract6 ABSTRACT Piskokha N. I. Digital governance in local self-government bodies. – Qualifying scientific work on manuscript rights. Dissertation for obtaining the scientific degree of Doctor of Philosophy in specialty 281 "Public management and administration". - Dnipro University of Technology, Ministry of Education and Science of Ukraine, Dnipro, 2023. The presented dissertation is a completed scientific research work in which an actual scientific problem is solved, which concerns the theoretical and methodological justification of the implementation of digital governance in local self-government bodies. The need to study the digitization of public administration in Ukrainian realities is determined by the practical need to build a digital economy and digital society, the synergistic potential of which can lead to transformational changes in the state and make the public sector whole, efficient and service oriented. In the process of building a digital society and Ukraine's integration into the European community, a digital transformation of public administration is taking place. The digital transformation of society and public administration coincided with the results of the successful reform of the decentralization of power. The combination of these processes created new conditions for the development of local self-government in Ukraine. At the same time, this presented the newly formed united territorial communities with important and urgent tasks of determining new ways and mechanisms of development and raised the bar of requirements for officials of local self-government of communities in the development of digital competences. 7 Digital governance has become the main reference point for the successful social and economic development of communities. The topicality of the topic, in the conditions of war, is due to the need for accelerated digital transformation of public administration in communities and ensuring sustainable digital communication of local self-government bodies with residents of communities in order to combine the efforts of public authorities with civil society institutions in the process of community revitalization. Today, an important task is to direct the actions of local self-government bodies to the formation of strategies for the digital development of communities, taking into account national digitalization programs and projects. An important aspect of this process is the study and adaptation of the global experience of digital transformation, which, in the conditions of military aggression, creates the basis for the development prospects of the country and communities in the post-war period. However, at the current stage, clear and scientifically based criteria for the objective assessment of digital governance in communities and their digital development have not yet been fully developed. In the dissertation, for the first time, a complex of conceptual provisions regarding the development of digital governance in local self-government bodies, particularly on the basis of artificial intelligence and databases, is substantiated. The author's approach to the justification of a complex of conceptual provisions regarding the implementation of digital governance in local self- government bodies, the use of artificial intelligence, taking into account the main directions of digital transformation of public administration, is outlined. A comprehensive analysis of the state of scientific development of the problems of implementing digital governance in local self-government bodies was carried out, the development of the digital transformation of society and public administration was analyzed, the features of digital governance were 8 determined as an innovative approach to solving the problems of managing the country, regions, communities, especially in the conditions of martial law, and global trends were investigated the formation of a digital society in the world and in Ukraine, methodical approaches to assessing the level of digital development of communities are proposed. The scientific novelty is that the structure and main elements of the digital governance system in local self-government bodies have been determined for the first time, the ways and mechanisms of digital transformation of public administration at the community level have been determined, an in-depth diagnosis of the state of digital development of communities has been carried out, the main indicators for assessing the state of the digital infrastructure of local self-government bodies have been determined territorial communities; analyzed the basic elements of digitization of communities, which significantly affect the formation of digital governance in local self-government bodies. The conceptual and categorical apparatus of the subject area of research has also been improved, in particular, according to the structural-functional approach, according to which the components of digital governance are databases, artificial intelligence, the Internet of Things, augmented reality, distributed registers, blockchain. The differences between e-governance and digital governance are defined as the latest step in the development of public management and administration. The considered scientific provisions regarding the evaluation of the maturity of public administration bodies in the field of digital governance according to the level of innovativeness of the implementation of digital technologies in their activities to solve the problems of territorial management, which is based on the digitalization of traditional services and the digital transformation of the system of relations between state authorities, local self- government bodies and civil society institutionsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectцифрове врядуванняuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectцифровий розвитокuk_UA
dc.subjectцифрові технології в муніципальному управлінніuk_UA
dc.subjectцифрова демократіяuk_UA
dc.subjectSmart Cityuk_UA
dc.subjectсмарт спеціалізаціяuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядування в Україніuk_UA
dc.subjectмуніципальні послугиuk_UA
dc.subjectадміністративні послугиuk_UA
dc.subjectелектронне урядуванняuk_UA
dc.subjectслужба в органах місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectdigital governanceuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectdigital developmentuk_UA
dc.subjectdigital communityuk_UA
dc.subjectdigital technologies in municipal administrationuk_UA
dc.subjectdigital democracyuk_UA
dc.subjectSmart Cityuk_UA
dc.subjectsmart specializationuk_UA
dc.subjectterritorial communityuk_UA
dc.subjectlocal-self-governmentuk_UA
dc.subjectadministrative servicesuk_UA
dc.subjecte-governmentuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectservice in local self-government bodiesuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectdatabasesuk_UA
dc.titleЦифрове врядування в органах місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.title.alternativeDigital governance in local self-government bodiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.identifier.udk35.078uk_UA
dc.identifier.udk352.07uk_UA
dc.identifier.udk004uk_UA
Розташовується у зібраннях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІСС ПІСКОХА FIN.pdf6,24 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.