Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166182
Назва: Маркетингові системи розподілу
Автори: Безугла, Л. С.
Перевозова, І. В.
Лагодієнко, В. В.
Ільченко, Т. В.
Неміш, Ю. В.
Ключові слова: маркетингові системи розподілу;управління рухом товару;збут;канали розподілу;стратегічі рішення в каналах розподілу;маркетингова логістика
Дата публікації: 2022
Видавництво: ГРАНІ
Бібліографічний опис: Маркетингові системи розподілу : навч. посіб. / Л. С. Безугла, І. В. Перевозова, В. В. Лагодієнко, Т. В. Ільченко, Ю. В. Неміш. – Дніпро : ГРАНІ, 2022. – 244 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетингові системи розподілу», формування професійних компетентностей з управління рухом товару, збутом, каналами розподілу. У навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні засади маркетингових систем розподілу; сутність та види каналів розподілу; практичні аспекти стратегічних рішень в каналах розподілу; необхідність маркетингової логістики у збутовій діяльності підприємства та інші ключові аспекти маркетингових систем розподілу. До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної роботи у формі контрольних питань для самоконтролю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166182
ISBN: 978-617-7351-78-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НП МСР.pdf3,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.