Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009. : [117] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 117
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
MYSTERY SHOPPING AS AN EFFECTIVE TOOL.pdf.jpg16-чер-2013MYSTERY SHOPPING AS AN EFFECTIVE TOOL OF IMPROVING A SERVICEYuschenko, A.; Evseyceva, O. S.; Humenna, O. A.
Документ4.pdf.jpg16-чер-2013MARKETING RESEARCHES IN RETAIL. MYSTERY SHOPPING IN CHAIN STORES OF MEN &WOMEN CLOTHING “ARBER”Allakhverdieva, Z.; Yashkina, O. I.
Документ2.pdf.jpg16-чер-2013BLACK MARKET: WHAT IS IT?Alekseyenko, T.; Serdyuk, O. V.; Poperechna, N. V.
Документ5.pdf.jpg14-чер-2013GEOMARKETING AS A TOOL FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENTAnderson, N.; Kharichkov, S. K.
THE FUTURE OF OUTSOURCING.pdf.jpg14-чер-2013THE FUTURE OF OUTSOURCINGVolovyk, O.; Gizhko, I. M.
DEVELOPMENT OF MARKETING STRATEGIES.pdf.jpg14-чер-2013DEVELOPMENT OF MARKETING STRATEGIES FOR CONSUMER GOODSYatsentiuk, S.; Parshyna, O. A.
Документ88.pdf.jpg14-чер-2013SHOCK IN SOCIAL ADVERTISINGTishenko, V.; Rybintsev, V. A.
Документ87.pdf.jpg14-чер-2013CRM AS A FUNCTION OF A TARGETED MARKETINGTeslyuk, O.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Документ86.pdf.jpg14-чер-2013PORTRAIT OF THE CONSUMERSTarasova, N.; Dovgan’, S.M.
Документ85.pdf.jpg14-чер-2013COMPETITION AND COMPETITIVENESS INCREASE IN COMPANY EXAMPLE STATE ENTERPRISE "SCINTIFIC-PRODUCTION ASSOCIATION PAVLOGRAD CHEMICAL PLANT"Svichkar, A.; Bagrova, I. V.
Документ84.pdf.jpg14-чер-2013IMPROVEMENT OF WORK OF DEPARTMENT OF MARKETING AT THE ENTERPRISESukhenko, N.; Bagrova, I. V.
Документ83.pdf.jpg14-чер-2013PERSONALITIES IN THE HISTORY OF MARKETINGStarovoyda, V.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Документ82.pdf.jpg14-чер-2013MARKETING AND ADVERTISING: WHAT IS THE DIFFERENCE?Stadnik, A.; Gizhko, I. M.
Документ81.pdf.jpg14-чер-2013NEW FORMS OF MARKETING or INNOVATIVE MARKETINGSoroka, M.
Документ80.pdf.jpg14-чер-2013PRICE AS A FACTOR OF HOUSING AND PUBLIC UTILITIES ENTERPRISES COMPETITIVE ADVANTAGE IN MEGAPOLISSopilko, N.
Документ79.pdf.jpg14-чер-2013NETWORK CLUSTER STRATEGYSokolova, A.
Документ78.pdf.jpg14-чер-2013NATURE AND ROLE OF THE MARKETING IN MODERN LIFESnadchuk, G.; Pavlenko, I. L.; Kostritskaya, S. I.
Документ77.pdf.jpg14-чер-2013INFLUENCE OF INTERNAL COMMUNICATIONS ON THE LEVEL OF MOTIVATION OF PERSONNELSkrypkina, D.; Usatenko, A. V.; Kostritskaya, S. I.
Документ76.pdf.jpg14-чер-2013INDIRECT AND DIRECT MARKETING APPROACHES IN CONSULTANCY FIRMSSkaballanovich, M.; Kovtun, K. M.; Kostrytskaya, S. I.
Документ75.pdf.jpg14-чер-2013DER EINFLUSS DER PERSÖNLICHKEITSQUALITÄTEN DES LEITERS AUF DIE EFFEKTIVITÄT DER VERMARKTUNGSTÄTIGKEIT DES UNTERNEHMENSSjuman, L.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 117