Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKabanova, Y.-
dc.contributor.authorDudnik, A.-
dc.date.accessioned2013-06-10T20:13:29Z-
dc.date.available2013-06-10T20:13:29Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1725-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectWAR OF THE BRANDSuk_UA
dc.titleWAR OF THE BRANDS: COCA-COLA & PEPSIuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ22.pdf7,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.