Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/202
Назва: Моніторинг умов праці водіїв великовантажних кар'єрних автосамоскидів
Інші назви: Мониторинг условий труда водителей большегрузных карьерных автосамосвалов
Work conditions monitoring of drivers of heavy quarry dumptrucks
Автори: Марченко, В’ячеслав Володимирович
Ключові слова: аерогазодинамічні процеси;система моніторінгу;умови праці;великовантажні автосамоскиди;швидкість руху;інформаційне перевантаження;аерогазодинамические процессы;система мониторинга;условия труда;большегрузные автосамосвалы;информационная перегрузка;скорость движения;system monitoring;working conditions;heavy dumptrucks;speed;information overload
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Марченко В.В. Моніторинг умов праці водіїв великовантажних кар'єрних автосамоскидів: автореф. дис. ...канд. техн. наук : 05.26.01/ М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д., 2012.- 19 с.- +CD
Серія/номер: Автореферат;A15617
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі виконано аналіз умов і безпеки праці водіїв кар’єрних великовантажних автосамоскидів при експлуатації транспортних систем в кар’єрах. Встановлено, що основними недоліками в системі безпеки водіїв кар’єрних великовантажних автосамоскидів є відсутність постійного контролю за умовами праці водіїв, які би враховували явища виділення пилу і отруйних газів, а також процеси, що впливають на рівень безпеки праці водія при виконанні транспортних робіт. Встановлена закономірність підвищення концентрації токсичних газів при виході їх із підірваної гірської маси з урахуванням взаємодії суміші газів із заваленим шаром руди і фільтраційного потоку повітря з токсичними газами, які насичують вільний простір відбитої гірської маси, що створює загрозу життю та здоров’ю водіїв. Розроблена система моніторингу умов праці водіїв великовантажних автосамоскидів, що дозволяє поліпшити санітарно-гігієнічні умови праці на робочих місцях, підвищити рівень безпеки їх роботи і організувати виробничий процес, зв'язаний з навантаженням і транспортуванням гірської маси
В диссертационной работе решена актуальная научная задача мониторинга условий труда водителей большегрузных карьерных автосамосвалов, заключающаяся в установлении закономерностей процессов оказывающих влияние на санитарно-гигиенические условия и уровень безопасности труда водителей и разработке на их основе способов и средств мониторинга условий труда при эксплуатации карьерных большегрузных автосамосвалов. Изучены особенности условий труда при выполнении транспортных операций водителями большегрузных автосамосвалов и дана оценка адаптационных возможностей водителей большегрузных карьерных автосамосвалов под воздействием информационной нагрузки по психофизиологическим показателям. Выяснено, что значительное количество вредных газов выделяется в атмосферу карьера из взорванной горной массы. Показано, что вследствие десорбции и накопления оксида углерода в свободном пространстве отбитой горной массы, из нее в воздух рабочей зоны карьера, после регламентированного по времени проветривания, при экскавации и транспортировании горной массы, выделяется СО в концентрациях значительно превышающих ПДК. Установлено, что зависимость параметров, оказывающих влияние на уровень безопасности водителей большегрузных автосамосвалов в условиях карьера (информационная перегрузка и психоэмоциональная напряженность водителей), от скорости движения имеет характер кривой Гаусса, что свидетельствует о пребывании водителя автосамосвала в неблагоприятном для безопасности труда состоянии. Предложена, теоретически и экспериментально обоснована система мониторинга условий труда водителей большегрузных автосамосвалов, позволяющая контролировать параметры охраны труда при выполнении основных технологических операций. Выполненные в диссертационной работе теоретические и экспериментальные исследования могут быть использованы при осуществлении мониторинга условий труда на рабочих площадках и в горно-транспортном оборудовании в карьерах с различными горно-геологическими условиями.
This thesis written analysis of the conditions and safety of drivers of heavy quarry dumptrucks in the operation of transportation systems in quarries. Found that major deficiencies in the security system of career drivers of heavy dump is the lack of direct control over the working conditions of drivers, which would take into account the selection effects of dust and poisonous gases as well as processes that affect the level of driver safety in the performance of transport works. The established pattern of increased concentrations of toxic gases when they exploded from the mountain mass, taking into account the interaction of a mixture of gases with engulfed by a layer of ore and filtration flow of air with toxic gases, which saturate the free space reflected mountain mass that threatens life and health of drivers. A system for monitoring working conditions of drivers of heavy dumptrucks was created, that helps to improve sanitary conditions in the workplace, improve security of their work and organize the production process associated with loading and transportation of the mountain mass.
Опис: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.26.01 - «Охорона праці» Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», Дніпропетровськ, 2012.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук по специальности 05.26.01 - «Охрана труда» - Государственное высшее учебное заведение «Национальный горный университет», Днепропетровск, 2012.
Dissertation for the degree of candidate of engineering scince in the specialty 05.26.01 - "Protection of labour" - National Mining University, Dnepropetrovsk, 2012.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/202
Розташовується у зібраннях:05.26.01 – Охорона праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
А15617.pdf1,32 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.