Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2386
Назва: 3 KEY ELEMENTS OF AN ONLINE BRAND
Автори: Dovbnya O.
Nikolaeva, V. K.
Shvets, O. D.
Дата публікації: 8-гру-2011
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2386
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 KEY ELEMENTS OF AN ONLINE BRAND.pdf8,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.