Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2409
Назва: THE FEATURES OF WORD-OF–MOUTH MARKETING
Автори: Kurza J.
Pilova, K. P.
Kostrytska, S. I.
Дата публікації: 8-гру-2011
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2409
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE FEATURES OF WORD-OF–MOUTH MARKETING.pdf130,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.