Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013. : [162] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 162
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Slotkova.pdf.jpg12-тра-2014Brand awarenessSl'otkova, A; Bardas A. V.; Kostrytska S. I.
Sopilko.pdf.jpg10-лют-2014OUTSOURCING IS A CHALLANGING FORM OF INTERNATIONAL INDUSTRIAL COOPERATIONSopilko, N.; Myasnikova, O.
Shubina.pdf.jpg10-лют-2014PROS AND CONS OF TRADITIONAL AND INTERNET MARKETINGShubina, A.; Palekhova, L.; Shvets, O.
PuziryovaH.pdf.jpg10-лют-2014SITUATIONAL FACTORS THAT AFFECT PEOPLE’S BUYING BEHAVIORPuzyreva, H.; Kovtun, K.; Shvets, O.
Shpinov.pdf.jpg10-лют-2014BIG DATA ANALYSIS VIA PAYMENT SYSTEMShpynov, A.; Reshetilova, T.; Shvets, O.
Myronenko.pdf.jpg10-лют-2014STRATEGY MARKETING FIRMMyronenko, V.; Radkevych, L.
Zlatova.pdf.jpg10-лют-2014THE PROMOTION OF THE NATIONAL CAR BRANDZlatova, I.; Oklander, M.
Sivokon.pdf.jpg10-лют-2014HOW TO INFLUENCE CONSUMERS AND THEIR BUYING DECISIONSSivokon, T.; Shinkarenko, N.
MARKETING_RESEARCH_OF_UKRAINIAN_SPORTSWEAR_MARK.pdf.jpg9-лют-2014MARKETING RESEARCH OF UKRAINIAN SPORTSWEAR MARKETZhurova, E.; Palekhova, L.
DEVELOPMENT_OF_THE_PRODUCER_S_MARKETING_PLAN_OF.pdf.jpg9-лют-2014DEVELOPMENT OF THE PRODUCER’S MARKETING PLAN OF INFORMATION AND MARKETING SYSTEM LIKISZolotukhina, A.; Shynkarenko, N.; Shvets, O.
METHODS_OF_THE_HALL_TEST_AND_HOME_TEST_IN_MARKE.pdf.jpg9-лют-2014METHODS OF THE "HALL TEST" AND "HOME TEST" IN MARKETINGYelizarov, I; Kras’ko, A; Kruhlenko, L; Mel’nikova, I.
SEGMENTATION_OF_POLISH_MARKET_OF_CONFECTIONERY.pdf.jpg9-лют-2014SEGMENTATION OF POLISH MARKET OF CONFECTIONERY PRODUKTS ON THE BASIS OF SWEETENERSVarianychenko, A.; Zarzychka, A.
NONPROFITS MARKETING AS A TOOL OF BUSINESS MANAGEMENT.pdf.jpg8-лют-2014NONPROFITS MARKETING AS A TOOL OF BUSINESS MANAGEMENTАrellano, M.J.J; Nazarenkov, E.
ENVIRONMENTAL MEASURES AS AN ATTRIBUTE OF MARKETING SUCCESS.pdf.jpg8-лют-2014ENVIRONMENTAL MEASURES AS AN ATTRIBUTE OF MARKETING SUCCESSAbramov, I.; Zhuravleva, E.
WAYS OF PREVENTING GRAMMATICAL INTERFERENCE.pdf.jpg8-лют-2014WAYS OF PREVENTING GRAMMATICAL INTERFERENCE IN TRANSLATIONAksyonova, N.; Оrel, М.
INTRINSIC MOTIVATION AS A TOOL OF PERSONNEL MANAGEMENT.pdf.jpg8-лют-2014INTRINSIC MOTIVATION AS A TOOL OF PERSONNEL MANAGEMENTAlekseenko, V.,; Tyul’panova, A.
PROMOTION POLICY FOR CORPORATE CLIENTS.pdf.jpg8-лют-2014PROMOTION POLICY FOR CORPORATE CLIENTSAlexandrova, M.; Koshulko, L.
IT OUTSOURCING IN BANKS.pdf.jpg8-лют-2014IT OUTSOURCING IN BANKSAntonova, A.
RESEARCH MARKETING TOOLS, WHICH IMPROVE THE LIFE OF PEOPLE WITH DISABILITIES.pdf.jpg8-лют-2014RESEARCH MARKETING TOOLS, WHICH IMPROVE THE LIFE OF PEOPLE WITH DISABILITIESBabak, T.; Fihun, N.
THE KEY PARTICULARITIES OF GUERRILLA MARKETING.pdf.jpg8-лют-2014THE KEY PARTICULARITIES OF GUERRILLA MARKETINGBakun, A.; Nikolayeva, V.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 162