Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄРЕМЄЄВА, І.А.-
dc.date.accessioned2013-05-31T07:40:28Z-
dc.date.available2013-05-31T07:40:28Z-
dc.date.issued2009-12-01-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/626-
dc.description.abstractПроаналізовані поняття та структура політичного іміджу, визначені компоненти ефективного іміджу політика, виділені складові елементи та закономірності побудови сучасної іміджевої стратегії.ru_RU
dc.description.abstractAnalyzed the concept and structure of political image, the image identified components of effective policy, special elements and patterns of modern image strategy.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГуманітарний журналru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;321:17.022.1-
dc.subjectполітичний імідж, прототип політичного іміджу, політичний міф, стереотип,політична реклама, іміджева стратегія.ru_RU
dc.subjectpolitical image, prototype of the political image, political myth, stereotype, political advertisement, image strategy.ru_RU
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ІМІДЖУ В СУЧАСНІЙ ПОЛІТОЛОГІЇru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ГЖ, 2009 рік, №3-4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Eremeeva.pdf225,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.