Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 108.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
61_62.pdf.jpg2016Эффективность отработки запасов руд под наклонными днищами камер в условиях неустойчивых породЗубко, Сергей; Петлеваный, Михаил;
130-132.pdf.jpg2013Шляхи формування суспільної моди на здоров’я серед студентської молодіПавличенко, А. В.; Тараненко К. В.;
smolich_kruchinin.pdf.jpg28-лис-2017Аналитический обзор методов детектирования вредоносных аккаунтов в социальных сетяхСмолич, Д. С.; Кручинин, Александр Владимирович
13_MI&G.pdf.jpg2017ТЕНДЕНЦИИ РАЗРАБОТКИ ГАЗОГИДРАТНЫХ МЕСТОРОЖДЕНИЙ И ДОБЫЧИ ПРИРОДНОГО ГАЗАЦивка, Е.С; Сай, Е. С.
БГГМ_Манько.pdf.jpg2017Численное моделирование устойчивости зданий в условиях плотной городской застройкиМанько, Р. В.; Хозяйкина, Н. В.
ignateva_galushko.pdf.jpg28-лис-2017Методи аналізу ризиків для вирішення завдань інформаційної безпекиІгнатьєва, І. Д.; Галушко, С. О.;
MYSTERY SHOPPING AS AN EFFECTIVE TOOL.pdf.jpg16-чер-2013MYSTERY SHOPPING AS AN EFFECTIVE TOOL OF IMPROVING A SERVICEYuschenko, A.; Evseyceva, O. S.; Humenna, O. A.
BRAND AND ITS COMPONENTS.pdf.jpg10-гру-2008BRAND AND ITS COMPONENTSUrgel, E.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
MARKET RESEARCH_ WHAT IT CAN AND CAN'T DO.pdf.jpg10-гру-2008MARKET RESEARCH: WHAT IT CAN AND CAN'T DOZadorozhnaya, A.; Usikov, V. A.
GOOD SHOWS IN B AD TIMES.pdf.jpg13-чер-2013GOOD SHOWS IN BAD TIMESZhurba, M.; Boyko, A.; Kovtun, K. M.