Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТрішкіна, Н. І.
dc.date.accessioned2014-11-12T09:12:56Z
dc.date.available2014-11-12T09:12:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationТрішкіна Н. І. Механізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингу / Н. І. Трішкіна // Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибутку : 4-та міжнародна наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 67-68.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/107118
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;CD114
dc.relation.ispartofseries;NTB454493
dc.subjectмаркетинг у торгівліen
dc.subjectмаркетинг в торговлеen
dc.subjectоптовая торговляen
dc.subjectоптова торгівляen
dc.titleМеханізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингуen
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ50en


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу