Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПівняк, Геннадій Григорович
dc.date.accessioned2013-06-05T18:45:24Z
dc.date.available2013-06-05T18:45:24Z
dc.date.issued2011-12-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1184
dc.descriptionРукопис закінчено 09.12.2011 р. Результати цієї роботи розглянуто Вченою Радою НГУ, протокол № 3 від 12.12.2011 р.ru_RU
dc.description.abstractРЕФЕРАТ Звіт про НДР: 154 с., 52 рис., 7 табл., 54 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – електромагнітні процеси у неповнофазних режимах печей опору, системи транспорту з індуктивною передачею енергії, швидкодіючі схеми керування силовими комутаторами систем випереджального вимикання та встановлення їх параметрів залежно від аварійних режимів в мережі та силові комутатори для цих систем, процеси формування статичних і динамічних властивостей пускових характеристик синхронних двигунів із явновираженими полюсами. Мета роботи полягає у підвищенні якості електричної енергії в мережах живлення печей опору, зменшенні втрат енергії в системі шахтного транспорту, розробці системи електропостачання для вибухонебезпечних виробництв на основі випереджаючого вимкнення електромереж при аварійній ситуації на основі контролю струморозподілу та швидкодіючих силових комутаторів, мінімізації втрат мережі та підвищенні надійності запуску двигунів із номінальним навантаженням за зниженої напруги шляхом оптимізації співвідношення між активними опорами демпферної обмотки та кола збудження. Наукова новизна в тому, що вперше запропоновано ввести поняття коефіцієнтів використання потужності при неповнофазних режимах роботи печей опору та визначення залежності для їх розрахунку, обґрунтовано енергоефективні режими роботи системи транспорту на основі регулювання вихідної частоти та струму тягової мережі; в аналізі роботи швидкодіючих комутаторів стосовно схем випереджального вимикання, в обґрунтуванні принципу підвищення їх швидкодії для розробки нового комутатора. Для алгоритмів програмного формування напруги збудника при визначенні середньої та амплітуди і фази змінної складової електромагнітного моменту враховано динаміку нагрівання всіх активних опорів синхронного електроп-риводу, насичення магнітних кіл та використання реакторів, що, в комплексі з використанням оптимізації розрядного опору і підсиленням пускової обмотки синхронного двигуна, більш якісно і надійніше забезпечує його розганяння включно до синхронної швидкості. Розроблені критерії та напрямок розробки адаптивної системи програмного формування механічних характеристик. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблена методика симетрування мережі живлення печей опору, на її основі створена технологія нагріву деталей, визначений граничний рівень напруги перетворювача частоти в технології індукційної передачі енергії рухомому складу; розроблено новий швидкодіючий комутатор, структурна та принципова схеми системи підвищеної надійності на його основі та на основі контролю струморозподілу в мережі. Практична цінність роботи і в тому, що завдяки удосконаленню математичної моделі синхронного двигуна та принципів програмного керування збудником, підсиленню пускової обмотки і оптимізації розрядного опору в асинхронному режимі стає більш гарантованою надійність важкого пуску за мінімального запасу встановленої потужності приводу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.relation.ispartofseriesГП;435
dc.subjectНЕПОВНОФАЗНИЙ РЕЖИМru_RU
dc.subjectМЕТОДИКА СИМЕТРУВАННЯru_RU
dc.subjectШАХТНИЙ ТРАНСПОРТru_RU
dc.subjectВИПЕРЕДЖАЛЬНЕ ВИМИКАННЯru_RU
dc.subjectСТРУМОРОЗПОДІЛru_RU
dc.subjectШВИДКОДІЮЧИЙ КОМУТАТОРru_RU
dc.subjectВИБУХОБЕЗПЕКАru_RU
dc.subjectІСКРОБЕЗПЕЧНІ КОЛАru_RU
dc.subjectСИНХРОННИЙ ДВИГУНru_RU
dc.subjectРЕАКТОРru_RU
dc.subjectНАСИЧЕННЯru_RU
dc.subjectНАГРІВАННЯru_RU
dc.subjectРОЗРЯДНИЙ ОПІРru_RU
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ В ТЕХНОЛОГІЧНИХ СИСТЕМАХ (заключний звіт) ГП-435ru_RU
dc.typeTechnical Reportru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу