МОБІЛЬНІ СИСТЕМИ ВІДДАЛЕНОГО МОНІТОРИНГУ, УПРАВЛІННЯ Й ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЧИМИ Й НАУКОВО-ОСВІТНІМИ ПРОЦЕСАМИ НА ОСНОВІ ПОРТАЛЬНИХ РІШЕНЬ (заключний звіт) ГП-428
Mostra/ Apri
Data
2010-12-05Autore
Кузнецов, Георгій Віталійович
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Р Е Ф Е Р А Т
Звіт про НДР: 188 с., 53 джерел, 4 додат.
Об’єкт дослідження – процеси у мобільних системах віддаленого моніторингу, управління й планування виробничими й науково-освітніми процесами на основі портальних рішень.
Предмет дослідження – мобільні системи віддаленого моніторингу, управління й планування виробничими й науково-освітніми процесами на основі портальних рішень.
Мета роботи підвищення ефективності управління і планування виробничими, науково-освітніми і бізнес – процесами шляхом створення та впровадження багатофункціональних порталів з можливістю організації каналів передачі даних між віддаленими об’єктами засобами мобільного зв’язку.
Наукова новизна роботи полягає у розробці, науковому обґрунтуванню методики використання віддаленого моніторингу стану об’єктів на основі web-орієнтованих технологій та інтрамережі вищого технічного навчального закладу.
Основні результати:
Сформульовано рекомендації щодо використання сучасних педагогічних технологій та методик підготовки фахівців вищих технічних заходів наукоємних спеціальностей. Встановлено пріоритетні побажання студентів вечірньої форми навчання щодо складових інформаційної Інтернет-підтримки дисциплін, що вивчаються. Запропоновано структуру та інтерфейс шаблону закритої частини портального рішення науково-освітнього забезпечення студентів вищого технічного закладу. Розроблено алгоритм дій при створенні шаблонів сторінок закритої частити порталу для різних категорій користувачів згідно визначених повноважень на базі новітніх програмних продуктів Microsoft.
Зазначено, що розподіл структури порталу на інформаційно-незалежні частини (відкриту та закриту) полегшує процеси пошуку потрібної інформації різними категоріями користувачів, зменшує їх витрати часу й спрощує процедуру формулювання вимог до шаблонів інформаційних сторінок різного функціонального призначення.
Сформульовано вимоги до програмного забезпечення, що використовується при реалізації сучасних педагогічних технологій при підготовці фахівців наукоємних спеціальностей у вищих технічних університетах. Наведено перелік етапів щодо підготовки до проведення лекції:
правильно формулювати цілі читаного курсу, лекції, фрагмента лекції;
відбирати і структурувати учбовий матеріал, відповідний цілям заняття з урахуванням особливостей конкретної аудиторії тих, що навчаються; готувати якісні демонстраційні матеріали, включаючи мультимедійні, складати тексти лекцій і викладати матеріал коротко і зрозуміло;
оцінювати адресатів, які повинні засвоїти учбовий матеріал. Ця оцінка повинна охоплювати не лише оцінку рівня їх знань але і облік психологічних і соціальних особливостей тих, що навчаються;
вибирати технічні засоби навчання, відповідні цілям і завданням навчання, грамотно використовувати їх в учбовому процесі;
вибирати методи навчання, що дозволяють найефективніше досягати намічених цілей;
правильно організовувати контроль знань, умінь і навичок тих, що навчаються на усіх етапах учбового процесу, включаючи підготовку матеріалів для здійснення контролю і проведення аналізу ефективності занять;
вибирати методи навчання, що дозволяють найефективніше досягати намічених цілей;
правильно організовувати контроль знань, умінь і навичок тих, що навчаються на усіх етапах учбового процесу, включаючи підготовку матеріалів для здійснення контролю і проведення аналізу ефективності занять;
користуватися технологіями створення учбових мультимедійних матеріалів.
Метод розробки – теоретичні і експериментальні дослідження.
Сформовано рекомендації по використанню програмно-апаратних комплексів віддаленого контролю та моніторингу освітньо-наукових процесів у підготовці фахівців наукоємних спеціальностей в технічних університетах.