Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Фонд НТБ НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Автореферати та дисертації
  4. 05.05.06 – Гірничі машини
  5. Наукове обґрунтування технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива.
 
  • Details

Наукове обґрунтування технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива.

Date Issued
2011
Author(s)
Проців, Володимир Васильович 
Abstract
Дисертацію присвячено вирішенню питань підвищення ефективності гальмівних систем шахтних локомотивів і, перш за все, важких шарнірно-зчленованих. У роботі запропоновано нове вирішення актуальної наукової проблеми встановлення закономірностей динамічних параметрів гальмування шахтних потягів залежно від величин реальних викривлень і нерівностей шахтної рейкової колії, що шляхом розробки й запровадження нових технічних удосконалень зумовлює зменшення гальмівного шляху шахтного потяга, його безпечну зупинку й стоянку на поздовжніх ухилах колії величиною до 50 ‰.
Складено уточнені розрахункові схеми гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток, що враховують одночасне й почергове гальмування за допомогою колісно-колодкових, осьових і трансмісійних дискових гальм, шляхом динамічного гальмування двигуном, а також із застосуванням магніторейкових і гравітаційних гальм.
Розроблено й апробовано динамічну модель гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв з обмеженим фрикційним моментом і рейкових гальм на реальній рейковій колії, яка має систематичні й локальні, а також довгі й короткі нерівності. Розроблено також систему тестів для перевірки адекватності динамічної моделі гальмування шахтного потяга положенням класичної механіки.
Вивчено вплив недосконалості реальної шахтної колії на максимально можливий гальмівний момент і довжину гальмівного шляху при гальмуванні шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса і рейки, а також рейкових гальм. Розроблено й апробовано алгоритм роботи пристрою для автоматичного контролю юза шахтного локомотива.
Subjects

шахтний локомотив

колісно-колодкові та ...

магніторейкові й грав...

шахтный локомотив

колесно-колодочные и ...

магниторельсовые и гр...

mine locomotive

shoe-wheeled and disk...

magnetic and gravity ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Автореферат укр15.pdf

Size

3.23 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8951abfdcd38c3eac456718f19b41d83

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify