Маркетингові дослідження: підручник
Fecha
2015-11-04Autor
Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
Colecciones
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.
-
Дослідження ефективності різних алгоритмів кластеризації для обробки даних польового експерименту з дослідження родинних звʼязків ліній соняшнику
Сіренко, Р. В.; Терещенко, Е. В. (2024)У контексті вивчення родинних зв’язків ліній соняшнику виникає проблема необхідності ефективної математичної обробки обширних даних, отриманих у ході польового експерименту. Зібрані дані мають великий обсяг та ... -
Теорії виникнення держави як методологічна основа дослідження державної присутності в економіці
Пилипенко, Ганна Миколаївна (Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)У статті досліджуються контрактна і експлуататорська теорії виникнення держави, на їх основі виводяться гносеологічні корені сучасних теоретичних підходів до визначення ролі держави в економіці, обґрунтовуються системні ... -
Дослідження та апроксимація функції визначення допустимих середніх квадратичних похибок площ земельних ділянок
Рябчій, В.В.; Трегуб, М.В. (2013-06-17)