• "Transesthetics" as aesthetics of informational culture and the lost identity 

      Tarasova, Natalia (Видавництво НТУ «ДП», 2020)
      Already in the first half of the twentieth century, it was obvious to T. Adorno that late-fashioned art, incorporated into mass production commercialization system, was subjected to profound anthropological shifts, ...
    • Культура як комунікативний канал 

      Тарасова, Наталія Юріївна (НТУ "ДП", 2019)
      Кожне наступне десятиліття підсилює значення у вітчизняному філософському дискурсі проблеми свідомості людини, яка живе в світі, де панує загальна для всієї цивілізації інформаційна культура й універсальні ...
    • «Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичності 

      Тарасова, Наталія Юріївна (Видавництво НТУ «ДП», 2020)
      Вже в першій половині ХХ століття для Т. Адорно було очевидно, що пізньомодерне мистецтво, включене в систему масової виробничої комерціалізації, піддане глибоким антропологічним зсувам, змінює свої суспільні функції, ...