• Математична модель задньої підвіски гібридизованого автомобіля 

      Проців, В. В.; Бас, Т. П.; Черниш, О. С. (Видавництво НТУ «ДП», 2019)
      Пропонується математична модель задньої підвіски гібридизованого автомобіля, яка дозволяє розраховувати динамічні властивості підвіски та підбирати необхідні агрегати для її модернізації.
    • Тягова здатність локомотива з індивідуальним та груповим приводом 

      Франчук, В. П.; Зіборов, К. А.; Твердохліб, О. М. (Видавництво НТУ "Дніпровська політехніка", 2020)
      Для математичної моделі шахтного локомотиву з індивідуальним та груповим приводом визначена максимальна тягова здатність при сталому русі на ділянці колії з урахуванням геометричної недосконалості його вихідних ланок. ...