Перегляд Факультет менеджменту по темі "ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ, СОБІВАРТІСТЬ, СТРАТЕГІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТРУБНА ПРОДУКЦІЯ."
Зараз показуються 1-1 з 1
-
Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)
(2019)Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета ...