Перегляд Фінансово-економічний факультет по назві
Зараз показуються 41-60 з 670
-
Військова інтеграція країн ЄС
(2022) -
Дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCG
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Дослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку розливного пива, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркетингове ... -
Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі, що діє на ринку ... -
Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі
(2022-06-10)Кваліфікаційна робота на тему: «Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі» містить 93 сторінки, 19 таблиць, 9 рисунків та 6 формул. Актуальність теми: позиціонування підприємства ТОВ ... -
Дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено ... -
Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Дослідження особливостей поведінки споживача при виборі інноваційних товарів
(2022-06-10)Мета дослідження – розробка програми маркетингового впливу на поведінку споживача на промисловому ринку інноваційної продукції для типового українського підприємства, що працює в умовах високої конкуренції. Об’єкт дослідження ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою удосконалення асортименту
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингову діяльність, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та визначені ... -
Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
(2023-06-09)Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування. Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг ... -
Дослідження поведінки споживачів на ринку послуг
(2019-12-24)