Перегляд Фінансово-економічний факультет по назві
Зараз показуються 4-23 з 670
-
Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні засади маркетингової діяльності роздрібного підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «АТБ-маркет». Обґрунтуванні напрями маркетингового розвитку ТОВ ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2019-12-24) -
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ... -
Брендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду. У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як ... -
Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на телекомунікаційному ринку України
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 81 с., 27 рис., 19 табл., 1 додаток, 45 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність телекомунікаційного підприємства на ринку телекомунікацій України, а також проаналізовано ... -
Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктів
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів. Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового ...