Listar Кафедра економіки та економічної кібернетики por autor "Авраменко, С. В."
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Оптимальний вибір маркетингових заходів
Пістунов, І. М.; Авраменко, С. В. (2008)Методом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред- приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро- приятий. -
Оптимальний вибір рекламних заходів
Пістунов, І. М.; Авраменко, С. В. (КНЕУ, 2019)Основним напрямом удосконалення рекламної діяльності вважається винайдення рекламних прийомів, які дозволяють збільшити споживання продукції, що рекламується. Спочатку було проведено дослідження витрат на рекламу підприємств ...