Перегляд Кафедра іноземних мов за датою
Зараз показуються 21-40 з 65
-
Insight into reading to enhance the learning process
(Збірник Мовна підготовка фахівців України в новому тисячолітті: проблеми та шляхи їх вирішення: Збірка Тез. Доп. Міжнародного Наук.- практ. Семінару,Дніпропетровськ, Національний гірничий університет, 2011-10-13) -
STUDY SKILLS AS A WAY TO INDEPENDENT LANGUAGE LEARNING
(Common Europe: Ukraine and Poland under Conditions of Globalization and European Integration, Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Bankowej, Poznan – Wroclaw, 2012) -
Noun Strings: Lexical Problems in the ESP Discourse
(міжвузівській науково – практична конференція „Проблеми комплексного підходу до вивчення термінологічної лексики у спеціалізованому вищому навчальному закладі”, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2012) -
Tasks As a Way of Effective Language Teaching in Heterogeneous Classes
(Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України», ДВНЗ «НГУ», 2012) -
Using Web resources while teaching foreign languages
(Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України, НГУ, 2012) -
Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
(2012)У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, ... -
Teaching and learning foreign languages at the university courses on the way to lifelong learning
(2012)Modern theories and practical issues of developing learner autonomy as a prerequisite for life long learning are in the focus of this article. Special attention is drawn to developing learning strategies and reflection, ... -
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
(2012)У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, ... -
Діяльнісний підхід до вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням
(НТУУ "КПІ", 2012) -
Assessment strategies in esp course as a way for motivating student learning
(Common Europe: Ukraine and Poland – New Socio-economic Challenges, Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Bankowej, Poznan – Wroclaw, 2012)The role of assessment in enhancing student motivation to learn English for specific purposes is analysed. The research results about student attitudes towards assessment strategies are presented. The assessment types are ... -
Developing business students’ communicative language competences for their successful professional career
(Держ.вищ.навч.закл. «Національний гірничий університет», м. Дніпропетровськ; Вища банківська школа, м. Вроцлав; наук.ред. О.І. Амоша, Національний гірничий університет, 2012) -
Approaches to esp curricula design
(Проблеми інтеграції національних закладів вищої освіти до Європейського освітнього середовища: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. Том 1 «Проблеми взаємної адаптації систем вищої освіти». – Харків: Вид-во «Форт», 2012) -
Лінгвістичні основи навчального діалогу
(2012)У статті окреслено лінгвістичні особливості діалогічного мовлення, досліджено композиційну побудову мови в навчальному діалозі та його складові компоненти, розглянуто підходи до класифікації навчальних діалогів, проведено ... -
Оценка уровня профессиональной компетентности преподавателя иностранного языка в контексте интегративного подхода
(Матеріали Міжнародній науковій конференції 26-27 квітня 2012 рік. Частина ІІ «Міждисплінарність як методологія гуманітарних наук:мова,освіта,культура». – Умань, 2012-04-26) -
Технологія моделювання комунікативних ситуацій як компонент формування соціолінгвістичних навичок у студентів технічних спеціальностей при навчанні науково-технічному перекладу
(Національний гірничий університет, кафедра перекладу, 2013)