Пошук
Зараз показуються 1-7 з 7
Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
(2012)
У статті здійснено аналіз філософської, психологічної,
методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність
поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в
навчальній діяльності, ...
Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)
Розгляд та аналіз структури професійно зорієнтованої іншомовної мовленнєвої
компетентності у порівнянні зі структурою загальної мовленнєвої компетентності,
враховуючи особливості їх компонентів.
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
(2012)
У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості
навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній
діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери
студентів, ...
Питання мовленнєвої компетентності в науковій літературі
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)
Аналіз різних позицій на визначення поняття «мовленнєва
компетентність» у науковій літературі з педагогіки, лінгвістики, дидактики та
психології.
Лінгвістичні основи навчального діалогу
(2012)
У статті окреслено лінгвістичні особливості діалогічного
мовлення, досліджено композиційну побудову мови в навчальному діалозі
та його складові компоненти, розглянуто підходи до класифікації
навчальних діалогів, проведено ...