Дослідження динаміки просування e-commerce сайту з використанням інструментів просування на базі методів SEO оптимізації та аналітики
Abstract
Пояснювальна записка: 111 с., 26 рис., 4 додатків., 50 джерел.
Об'єкт дослідження: побудова і просування e-commerce сайту за
допомогою SEO оптимізації.
Мета магістерської роботи: підвищення ефективності роботи e-commerce
сайту як комерційного проекту, для підвищення кількості користувачів,
потенційних покупців, а також зростання в ТОПі за всіма правилами
пошукових систем.
Методи дослідження. При вирішенні поставленого завдання
використовувалися наукові досягнення в областях розробки інформаційних
систем і програмного забезпечення.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці ефективної
методики просування, яка дасть перевагу в комерційній ніші власника сайту.
Практична цінність полягає в тому, що SEO просування дозволить сайту
піднятися на високі позиції в ТОПі за запитами. SEO оптимізація зробить його
правильним для роботи за всіма правилами і законами пошукових систем, а також
зробить його більш правильним для використання з боку клієнта. Таким чином
комерційний інтернет продукт буде приносити більше прибутку своєму власникові.
Область застосування. Це дослідження може застосовуватися до абсолютно
будь-якому комерційному, соціальному так і простому інтернет проекту для
збільшення його конверсії, відвідуваності і значущості самого ресурсу в цілому.
Значення роботи та висновки. Виконані роботи по оптимізації продукту
дають великий приріст користувачів, отже і продажів. Таким чином це один з
кращих способів увечіліть свій прибуток для власного інтернет продукту.
Прогнози щодо розвитку досліджень. Проведена аналітика та
оптимізація комерційного ресурсу призведе як до зменшення матеріальних
розтрат на наступні розвиток ресурсу, так і результати самого дослідження
дадуть підпору використовувати дану методику в будь-якому іншому проекті,
як комерційному так і соціальному.
У розділі «Економіка» проведені маркетингові дослідження ринку збуту і
соціальний ефект проведеного дослідження. Пояснительная записка: 111 с., 26 рис., 4 прил., 50 источников.
Объект исследования: построение и продвижение e-commerce сайта с помощью SEO оптимизации.
Цель магистерской работы: повышение эффективности работы ecommerce
сайта как коммерческого проекта, для повышения количества
пользователей, потенциальных покупателей, а также роста в ТОПе по всем
правилам поисковых систем.
Методы исследования. При решении поставленной задачи
использовались научные достижения в областях разработки информационных
систем и программного обеспечения.
Научная новизна полученных результатов состоит в разработке эффективной методики продвижения,
которая даст преимущество в коммерческой нише владельца сайта.
Практическое значение работы заключается в том, что SEO продвижение позволит сайту подняться на
высокие позиции в ТОПе по запросам. SEO оптимизация сделает его правильным для работы по всем правилам и
законам поисковых систем, а также сделает его более правильным для использования со стороны клиента. Таким
образом коммерческий интернет продукт будет приносить больше прибыли своему владельцу.
Область применения. Это исследование может применяться к абсолютно
любому коммерческому, социальному так и простому интернет проекту для
увеличения его конверсии, посещаемости и значимости самого ресурса в целом.
Значение работы и выводы. Проделанные работы по оптимизации продукта дают большой прирост
пользователей, следовательно и продаж. Таким образом это один из лучших способов увечилить свою прибыль
для собственного интернет продукта.
Прогнозы по развитию исследований. Проведенная аналитика и
оптимизация коммерческого ресурса приведёт как к уменьшению
материальных растрат на последующие развитие ресурса, так и результаты
самого исследования дадут подпорье использовать данную методику в любом
другом проекте, как коммерческом так и социальном.
В разделе «Экономика» проведены маркетинговые исследования рынка
сбыта и социальный эффект проведённого исследования. Explanatory note: 111 р., 26 fig., 4 applications, 50 sources.
Object of research: building and promotion e-commerce site using SEO
optimization.
The purpose of the degree project: enhancing the effectiveness of the ecommerce
site as commercial project, to increase the number of users, potential
buyers, as well as the growth in On top of all the rules of search engines.
Methods of research.When solving the task used the scientific achievements in
the areas of information systems and software.
The scientific novelty the obtained results is to develop effective methods of
promotion that will give advantage in commercial niche of the website owner.
The practical value of work thesis lies in the fact that the promotion will allow
the site to climb to the highest positions in the top queries. SEO optimization will
make it right for all the rules and regulations of the search engines, as well as make it
more correct to use on the client side. This commercial Internet product will bring in
more profit to its owner.
The scope. This study can be applied to any commercial, social and simple Web
project to increase its conversion, attendance and importance of the the resource as a
whole.
The value of the work and conclusions. Realized works to optimize the
product give big boost users, hence sales. Thus it is one of the best ways to uvechilit
your profits for your own online product.
Projections on development research. Conducted analysis and optimization
commercial resource will lead both to a reduction in material waste on the
subsequent development of the resource, and the results of the study itself will use
this technique podpore in any project, as the commercial and social.
In section "Economics" conducted market research marketing and social
impact studies carried out.