Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОбухова, Ю. Д.
dc.date.accessioned2018-03-01T22:12:08Z
dc.date.available2018-03-01T22:12:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationОбухова Ю. Д. Обгрунтування застосування імітаційного моделювання до розвитку освітніх програм на основі методу системної динаміки і агентних технологій : дипломна робота магістра спеціальності 122 Комп'ютерні науки. - Дніпро, 2018ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151471
dc.descriptionОбухова Ю. Д. Обгрунтування застосування імітаційного моделювання до розвитку освітніх програм на основі методу системної динаміки і агентних технологій : дипломна робота магістра спеціальності 122 Комп'ютерні науки. - Дніпро, 2018ru_RU
dc.description.abstractПояснительная записка: 89 стр., 36 рис., 21 табл., 3 приложения, 52 источника. Объект исследования: кадровый потенциал экономических отраслей; секторальные квалификационные рамки. Цель магистерской работы: рассмотреть особенности формирования кадрового потенциала в условиях непрерывной профессиональной подготовки специалистов; выделить основные структурные компоненты кадрового потенциала и факторы влияния на его изменение по фазам воспроизводства; выявить проблемы воспроизводства кадрового потенциала с целью обеспечения экономики страны квалифицированными специалистами с позиций рынка труда и системы их подготовки. Методы исследования. При решении поставленной задачи использовались научные достижения в областях образования и труда, а также области построения имитационных моделей. Научная новизна полученных результатов состоит в возможности прогнозировать спрос на специалистов определенного квалификационного уровня. Практическое значение работы заключается в том, что представленная модель представляет собой способ имитации и прогнозирования спроса работодателей на квалификацию новых кадров, а также исследования динамики развития образовательных программ. Область применения. Предложенная имитационная модель может быть использована для отслеживания динамики развития учебных программ. Также модель будет полезна для исследования и прогнозирования количественной характеристики спроса работодателей на квалификацию кадров. Значение работы и выводы. Результат выполнения данной дипломной работы позволяет исследовать процесс получения высшего образования от стадии абитуриента до стадии получения научного звания, при этом изучая различные возможные сценарии развития этого процесса, изменяя параметры модели. Также применяя представленную модель для различных отраслей знаний, представляется возможным проанализировать заинтересованность населения в определенных отраслях и следовательно профессиях. Прогнозы по развитию исследований. Разработка сложных полимодельных комплексов для более подробного и исчерпывающего описания рассматриваемой системы. В разделе «Экономика» проведены маркетинговые исследования рынка сбыта продукта и возможный социальный эффект от его внедренияru_RU
dc.description.abstractПояснювальна записка: 89 стор., 36 рис., 21 табл., 3 додатки, 52 джерела. Об'єкт дослідження: кадровий потенціал економічних галузей; секторальні кваліфікаційні рамки. Мета магістерської роботи: розглянути особливості формування кадрового потенціалу в умовах безперервної професійної підготовки фахівців; виділити основні структурні компоненти кадрового потенціалу та чинники впливу на його зміну за фазами відтворення. Методи дослідження. При вирішенні поставленого завдання використовувалися наукові досягнення в галузях освіти і праці, а також області побудови імітаційних моделей. Наукова новизна отриманих результатів полягає у можливості прогнозувати попит на фахівців певного кваліфікаційного рівня. Практичне значення роботи полягає в тому, що представлена модель являє собою спосіб імітації та прогнозування попиту роботодавців на кваліфікацію нових кадрів, а також дослідження динаміки розвитку освітніх програм. Галузь застосування. Запропонована імітаційна модель може бути використана для відстеження динаміки розвитку навчальних програм. Також модель буде корисна для дослідження і прогнозування кількісної характеристики попиту роботодавців на кваліфікацію кадрів. Значення роботи і висновки. Результат виконання даної дипломної роботи дозволяє досліджувати процес здобуття вищої освіти від стадії абітурієнта до стадії отримання наукового звання, при цьому вивчаючи різні можливі сценарії розвитку цього процесу, змінюючи параметри моделі. Також застосовуючи представлену модель для різних галузей знань, представляється можливим проаналізувати зацікавленість населення в певних галузях і отже професіях. Прогнози щодо розвитку досліджень. Розробка складних полімодельних комплексів для більш докладного і вичерпного опису даної системи. У розділі «Економіка» проведені маркетингові дослідження ринку збуту продукту і можливий соціальний ефект від його впровадження.ru_RU
dc.description.abstractExplanatory note: 89 pages, 36 figures, 21 tables, 3 annexes, 52 sources. Object of study: modeling of training programs. The purpose of the master's work: the rationale for applying simulation to the study of the dynamics of the development of curricula. Methods of research. When solving this problem, scientific achievements were used in the fields of education and labor, as well as the field of construction of simulation models. The scientific novelty of the results is the possibility of analyzing various scenarios for the development of educational programs. The practical significance of the work lies in the fact that the presented model is a way of simulating and forecasting the demand of employers for the qualification of new personnel, as well as studying the dynamics of the development of educational programs. Application area. The proposed simulation model can be used to track the dynamics of development of training programs. Also, the model will be useful for researching and forecasting the quantitative characteristics of employers' demand for skills. The meaning of the work and conclusions. The result of this graduation work allows you to study the process of obtaining higher education from the stage of the entrant to the stage of obtaining a scientific title, while studying various possible scenarios for the development of this process by changing the parameters of the model. Also applying the presented model for various branches of knowledge, it is possible to analyze the interest of the population in certain industries and consequently professions. Forecasts for the development of research. Development of complex poly-model complexes for a more detailed and exhaustive description of the system under consideration. In the "Economy" section, marketing research of the product market and possible social effect from its implementation were conducted.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectимитационное моделирование, прогнозирование, квалификационный уровень, образовательная программа, поток, накопитель, системно-динамическая модельru_RU
dc.subjectімітаційне моделювання, прогнозування, кваліфікаційний рівень, освітня програма, потік, накопичувач, системно-динамічна модельru_RU
dc.subjectimitative modeling, forecasting, qualification level, educational program, flow, storage, sitemap-dynamic modelru_RU
dc.titleОбгрунтування застосування імітаційного моделювання до розвитку освітніх програм на основі методу системної динаміки і агентних технологійru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу