Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі
Abstract
Об’єкт дослідження – англійські та українські терміни з лінгводидактики.
Предмет дослідження – структура та тематичні групи англійських та українських лінгводидактичних термінів.
Мета дослідження – визначити структуру та особливості формування лінгводидактичної термінінології англійської та української мов.
Для досягнення основної мети нашого дослідження необхідно вирішити наступні завдання:
1. ознайомитися з теоретичною базою дослідження проблеми структури та походження загальнонаукових та лінгводидактичних термінів;
2. визначити особливості структури лінгводидактичних термінів англійської та української мов;
3. описати специфіку формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
6
Під час дослідження були використані наступні методи: зіставний, описовий, які застосовувався при визначенні структури та особливостей формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
Матеріалом роботи є лінгводидактичні терміни представлені в глосаріях та словниках з лінгводидактики англійської та української мов, а також терміни із наукових статей з лінгводидактики.
Наукова новизна і теоретична значимість роботи полягає в тому, що в роботі здійснено спробу охарактеризувати лінгводидактичні терміни в англійській та українській мовах, визначити особливості їх формування.
Практична значимість роботи обумовлена тим, що матеріал даного дослідження може бути використаний в подальшому дослідженні термінології в галузі лінгводидактики.
Результати даної дипломної роботи викладені в публікації «Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі»[40, 37-38].
Робота складається зі вступу, теоретичного розділу та трьох його підрозділів, аналітичного розділу та двох його підрозділів, висновків до розділів, загальних висновків та списку використаної літератури, що налічує 64 джерел.
Collections
- Кафедра перекладу [133]