Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  4. Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  5. Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
 
  • Details

Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній

Date Issued
2015
Author(s)
Євдоченко, О. О. 
Чала, Н. В. 
Abstract
Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних
процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів,
сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним
компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до
«екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В
даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної
розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і
управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність
використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану
навколишнього середовища.
Subjects

пріоритетні напрями е...

приоритетные направле...

маркетингова діяльніс...

маркетинговая деятель...

глобальна компанія

глобальная компания

міжнародна конкуренц...

международная конкуре...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

80-83.pdf

Size

247.97 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0a7209649cf8c097f6763d981e73e427

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify