Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній
Resumen
Враховуючи тенденції посилення глобалізації економічних
процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів,
сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним
компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до
«екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В
даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної
розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і
управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність
використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану
навколишнього середовища.