Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  4. Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  5. Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства
 
  • Details

Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства

Date Issued
2015
Author(s)
Черняк, В. І. 
Галічина, Д. С. 
Abstract
Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту
товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів.
Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого
рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.
Subjects

сучасні вимоги

современные требовани...

розробка стратегіі

разработка стратегии

ринок збуту

рынок сбыта

продукція підприємств...

продукция предприятия...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

94-96.pdf

Size

205.97 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d553c1c935ba462217888128c96d6b9b

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify