Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства
Date Issued
2015
Author(s)
Черняк, В. І.
Галічина, Д. С.
Abstract
Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту
товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів.
Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого
рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.
товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів.
Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого
рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
94-96.pdf
Size
205.97 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d553c1c935ba462217888128c96d6b9b