Маркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія
Date
2017Author
Решетілова, Т. Б.
Ковтун, К. М.
Куваєва, Т. В.
Макуха, Ю. М.
Палєхова, Л. Л.
Пілова, К. П.
Сердюк, О. В.
Чумаченко, Т. М.
Шинкаренко, Н. В.
Metadata
Show full item recordAbstract
Присвячена теоретичним і практичним аспектам формування маркетингової стратегії
підприємства на ринках, процесу взаємовідносин зі споживачами. Наведено результати
власних маркетингових досліджень взаємовідносин компаній і споживачів як в промисловій
сфері, так і в сфері послуг. Виявлено і проранжовано фактори, що впливають на поведінку
споживача, визначають його лояльність або антилояльність.
Стане у пригоді науково-педагогічним працівникам та здобувачам вищої освіти, наукова
діяльність яких пов’язана з напрямом «Маркетинг».
Collections
- Монографїі [39]