Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРешетілова, Т. Б.
dc.contributor.authorКовтун, К. М.
dc.contributor.authorКуваєва, Т. В.
dc.contributor.authorМакуха, Ю. М.
dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.
dc.contributor.authorПілова, К. П.
dc.contributor.authorСердюк, О. В.
dc.contributor.authorЧумаченко, Т. М.
dc.contributor.authorШинкаренко, Н. В.
dc.date.accessioned2018-10-11T15:56:52Z
dc.date.available2018-10-11T15:56:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМаркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія /Т.Б. Решетілова, К.М. Ковтун, Т.В. Куваєва, Ю.М. Макуха, Л.Л. Палєхова, К.П. Пілова, О.В. Сердюк, Т.М. Чумаченко, Н.В. Шинкаренко; за ред. Т.Б. Решетілової; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпро: НГУ, 2017. – 200 сru_RU
dc.identifier.isbn978-966-350-646-3
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153087
dc.description.abstractПрисвячена теоретичним і практичним аспектам формування маркетингової стратегії підприємства на ринках, процесу взаємовідносин зі споживачами. Наведено результати власних маркетингових досліджень взаємовідносин компаній і споживачів як в промисловій сфері, так і в сфері послуг. Виявлено і проранжовано фактори, що впливають на поведінку споживача, визначають його лояльність або антилояльність. Стане у пригоді науково-педагогічним працівникам та здобувачам вищої освіти, наукова діяльність яких пов’язана з напрямом «Маркетинг».ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНГУru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографіяru_RU
dc.typeMonographru_RU
dc.identifier.udk339.138ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу