Проблеми оцінювання якості викладацького складу університету в світлі європейських стандартів забезпечення якості освіти ( на прикладі ОНУ імені І. І. Мечнікова)
Mostra/ Apri
Data
2018Autore
Аннєнкова, І. П.
Хмарський, В. М.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Стратегія розвитку вищої освіти України як учасника Болонського процесу має враховувати загальносвітові та європейські тенденції трансформації сучасної вищої освіти. Проблема якості освіти є центральною у світовому освітньому дискурсі впродовж останніх років. Значна увага приділяється їй у документах Болонського процесу, починаючи з Болонської декларації (1999). Ухвалення у 2015 році оновлених Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості вищої освіти в Європейському просторі вищої освіти
(Єреван, 2015) підтверджує збереження пріоритету цього питання на
європейському рівні. Разом з тим, існує низка чинників, які загострюють
проблему якості підготовки кадрів у вітчизняних ЗВО. Зокрема, до таких
чинників зараховують скасування державного розподілу випускників ЗВО;
нестабільний попит на фахівців – випускників ЗВО; комерціалізацію освіти;
скорочення фінансування з державного бюджету освітньої та наукової
діяльності; обмеженість в умовах швидкоплинних змін перспективного бачення
розвитку ринку праці, що обумовлює недосконалість освітніх стандартів.