Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorChurin, V
dc.contributor.authorVysotskaya, N
dc.contributor.authorSizova, Yu
dc.contributor.authorDanilina, E
dc.contributor.authorGorelov, D
dc.date.accessioned2019-06-11T12:34:29Z
dc.date.available2019-06-11T12:34:29Z
dc.date.issued2019-06-30
dc.identifier.issn2415-3443
dc.identifier.issn2415-3435
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154103
dc.description.abstractPurpose. To study basic principles and conditions of the efficiency of the system to redistribute mineral extraction revenue including the countries with lower levels of welfare. Methods. The research applies a method of qualitative and quantitative analysis of the scientific literature, data by the Natural Resource Governance Institute, national reports according to the Extractive Industries Transparency Initiative, and open Internet sources. Taxation schemes for mineral extraction revenue as well as the most important tendencies in the schemes changes over the recent years were considered. Distributions of the resource taxes in terms of the state administration levels as well as vertical distribution of budget receipts from the development of natural resources were analyzed. The countries distributing tax receipts from the mineral extraction in favour of the local authorities were selected as the object of the research. Findings. It has been determined that in the majority of countries, payments from mineral extraction are sent to the national-level institutions being distributed back to the mining areas or neighbouring territories. It has been pointed out that certain countries send a share of the mining income to the local budgets automatically using the formulas based on the objective indicators such as amount of population, amount of budget receipts from the area, poverty rate or geographical position. It has been identified that the basic principle of the system of resource use taxation to provide social welfare is represented by the optimal taxation scheme stimulating the production and maximizing the income which share is redistributed in favour of the society to cover all the local administration levels. Originality. The comparative analysis and determination of the recent data of distribution of budget receipts from mineral resources in terms of the developing countries. Practical implications. The obtained results may favour the scientific substantiation of the strategy to distribute mineral extraction revenue, planning of the development of mineral and raw material complex of the Central Asian countries; moreover, they may be useful while assessing the efficiency of investment projects of the field development.ru_RU
dc.description.abstractМета. Вивчення основних принципів та умов ефективності системи перерозподілу доходів від видобутку корисних копалин, у тому числі в країнах з невисоким рівнем добробуту. Методика. У дослідженні використаний метод якісного та кількісного аналізу наукової літератури, даних Інституту управління природними ресурсами (Natural Resource Governance Institute (NRGI)), національних звітів за стандартом Ініціативи прозорості видобувних галузей (Extractive Industries Transparency Initiative, ІПДО), відкритих джерел у мережі Інтернет. Розглядалися режими оподаткування доходів від видобутку корисних копалин і найбільш їх важливі тенденції протягом останніх років. Досліджувався розподіл податків на корисні копалини за рівнями державного управління, а також вертикального розподілу бюджетних надходжень від природних ресурсів. Як об’єкт дослідження обрані країни, що розподіляють податкові надходження від видобувних галузей на користь органів місцевого самоврядування. Результати. Встановлено, що для більшості країн платежі від видобутку корисних копалин надходять до інститутів загальнонаціонального рівня, однак розподіляються назад на місця видобутку або в довколишні райони. Відзначено, що деякі країни передають частину з доходів від видобувних галузей до місцевих бюджетів автоматично, використовуючи формули, що базуються на об’єктивних індикаторах, таких як кількість населення, обсяги бюджетних надходжень з території, рівень бідності або географічне положення. Виявлено, що основним принципом системи оподаткування використання ресурсів для забезпечення суспільного добробуту є встановлення оптимального режиму оподаткування, що залишає стимули до виробництва і, в той же час, максимізує дохід, частина якого перерозподіляється на користь суспільства між усіма місцевими рівнями управління. Наукова новизна полягає у порівняльному аналізі та виявленні особливостей новітніх даних розподілу бюджетних надходжень від природних ресурсів на прикладі країн, що розвиваються. Практична значимість. Результати можуть сприяти науковому обґрунтуванню стратегії розподілу доходів від видобутку корисних копалин, плануванню розвитку мінерально-сировинного комплексу країн Середньої Азії, а також можуть бути корисними при оцінці ефективності інвестиційних проектів освоєння родовищ корисних копалин.ru_RU
dc.description.abstractЦель. Изучение основных принципов и условий эффективности системы перераспределения доходов от добычи полезных ископаемых, в том числе в странах с невысоким уровнем благосостояния. Методика. В исследовании использован метод качественного и количественного анализа научной литературы, данных Института управления природными ресурсами (Natural Resource Governance Institute (NRGI)), национальных отчетов по стандарту Инициативы прозрачности добывающих отраслей (Extractive Industries Transparency Initiative (ИПДО)), открытых источников в сети Интернет. Рассматривались режимы налогообложения доходов от добычи полезных ископаемых и наиболее их важные тенденции на протяжении последних лет. Исследовалось распределения налогов на полезные ископаемые по уровням государственного управления, а также вертикального распределения бюджетных поступлений от природных ресурсов. В качестве объекта исследования выбраны страны, которые распределяют налоговые поступления от добывающих отраслей в пользу органов местного самоуправления. Результаты. Установлено, что для большинства стран платежи от добычи полезных ископаемых поступают в институты общенационального уровня, однако распределяются обратно на места добычи или в близлежащие районы. Отмечено, что некоторые страны передают часть с доходов от добывающих отраслей в местные бюджеты автоматически, используя формулы, которые базируются на объективных индикаторах, таких как количество населения, объемы бюджетных поступлений с территории, уровень бедности или географическое положение. Выявлено, что основным принципом системы налогообложения использования ресурсов для обеспечения общественного благосостояния является установление оптимального режима налогообложения, что оставляет стимулы к производству и, в то же время, максимизирует доход, часть которого перераспределяется в пользу общества между всеми местными уровнями управления. Научная новизна заключается в сравнительном анализе и выявлении особенностей новейших данных распределения бюджетных поступлений от природных ресурсов на примере развивающихся стран. Практическая значимость. Результаты могут способствовать научному обоснованию стратегии распределения доходов от добычи полезных ископаемых, планированию развития минерально-сырьевого комплекса стран Средней Азии, а также могут быть полезны при оценке эффективности инвестиционных проектов освоения месторождений полезных ископаемых.ru_RU
dc.description.sponsorshipThe authors are grateful for the support in conducting the research to Moscow Automobile and Road Construction State Technical University (MADI), Moscow Metropolitan Governance University (MMGU), Plekhanov Russian University of Economics, and MIREA – Russian Technological University Institute of Educational Technologies and Humanities.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherNational Mining Universityru_RU
dc.relation.ispartofMining of Mineral Deposits
dc.subjectmineral resourcesru_RU
dc.subjecttaxationru_RU
dc.subjectextractive industries transparencyru_RU
dc.subjectdistribution of taxesru_RU
dc.subjectbudget receiptsru_RU
dc.titleDistribution of mineral extraction revenue: overview of international practiceru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk622.013:336.25ru_RU
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33271/mining13.02.066
dc.citation.volume13
dc.citation.issue2
dc.citation.spage66
dc.citation.epage74


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу