Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКлочко, С.В.
dc.date.accessioned2020-01-27T08:33:03Z
dc.date.available2020-01-27T08:33:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154811
dc.description.abstractАктуальність роботи обумовлено тим, що проблема управління транспортними витратами (ТВ) становить науковий та практичний інтерес в сучасних умовах радикальних економічних реформ. Для багатьох вітчизняних підприємств на сьогодні стають проблеми в області управління витратами, серед яких вирізняють високий рівень конкуренції, що має переважно ціновий характер; нечітке визначення і деталізацію показників затрат; невідповідність управління затратами ієрархічно-організованій системі управлінської звітності, що має бути орієнтована на конкретного користувача; незабезпеченість розподілу відповідальності за результати управління затратами між менеджерами підприємства; відсутність орієнтації мотивації на результати управління витратами; незабезпеченість виконання процесів реалізації планування, обліку, контролю і аналізу затрат на систематичній основі; недосконалість інформаційної системи, яка мала б на меті отримання інформації для цілей управління; відсутність регламентації та стандартизації процесів управління ЛВ тощо. Зазначені недоліки, насамперед, призводять до неповної керованості процесами використання ресурсів та формування витрат, відсутності контролю за їх рівнем, а отже, до недостатнього рівня результативності підприємства з метою подальшого відтворення та розширення його діяльності в стратегічній перспективі. Саме це робить актуальним завдання щодо дослідження змісту та чіткого визначення сутності управління транспортними витратами підприємства. Об’єкт дослідження – процес управління транспортними витратами металургійного підприємства ПАТ «Нікопольський завод феросплавів» (МП ПАТ «НЗФ»). Предмет дослідження – методи проектування транспортно-логістичної системи на металургійному підприємстві. Метою роботи є визначення теоретичних та методичних чинників, щодо проектування ефективної транспортно-логістичної системи транспортування готової продукції до кінцевого споживача на металургійному підприємстві та підвищення її функціонування за рахунок управління транспортними витраиами. Наукова цінність: проведено розробку методики з обґрунтування структури транспортних витрат на металургійному підприємстві при здійсненні доставки виготовленої продукції до кінцевого споживача. Одержані результати та розроблені рекомендації в процесі їх використання сприяють активізації транспортно-логістичної діяльності металургійного підприємства. Практична цінність: Керівництво металургійного підприємства ПАТ «НЗФ» надало позитивну оцінку та прийняло до розгляду питання щодо впровадження розробок п в практичної діяльності з рекомендацій зі зменшення витрат на транспортування готової продукції до кінцевого споживача. Отримані результати мають універсальний характер і можуть бути використані на металургійному підприємстві, які виконують транспортування готової продукції залізничним транспортом. Рекомендації з впровадження: Керівництво металургійного підприємства ПАТ «НЗФ» надало позитивну оцінку та прийняло до розгляду питання щодо впровадження розробок проведеного дослідження в практичної діяльності з рекомендацій зі зменшення витрат на транспортування готової продукції до кінцевого споживача. Отримані результати проведеного дослідження мають універсальний характер і можуть бути використані на металургійних підприємствах, які виконують транспортування готової продукції різними видами транспорту.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ ДПru_RU
dc.subjectЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ, ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ, ЛОГІСТИКА, МЕТАЛУРГІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ОПТИМІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНИХ ВИТРАТ, ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТru_RU
dc.titleПідвищення ефективності транспортно-логістичної діяльності на металургійному підприємстві (на прикладі ПАТ «Нікопольський завод феросплавів».ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу