Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМошинець, О.О.
dc.date.accessioned2020-01-31T09:12:57Z
dc.date.available2020-01-31T09:12:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154890
dc.description.abstractОб’єкт кваліфікаційної роботи: доставка будівельних матеріалів постійним клієнтам ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро». Мета кваліфікаційної роботи: підвищення транспортного обслуговування постійних клієнтів ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро» через удосконалення організації перевізного процесу. У кваліфікаційній роботі проаналізований сучасний стан організації перевізного процесу на підприємстві, проведений аналіз ринку перевезень та аналіз конкурентоспроможності підприємств, спрогнозовані обсяги перевезень, розраховані параметри системи управління запасами, удосконалені розвантажувальні роботи, спроектовані маршрути з викориснанням різних методів, розраховані техніко-експлуатаційні показники роботи автомобіля, створена виробнича програма з експлуатації рухомого складу, проаналізовані умови праці водія, запропоновані заходи для підвищення безпеки праці водія, визначений економічний ефект від впровадження запропонованих заходів, на підставі якого підтверджена їх економічна доцільністьru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ ДПru_RU
dc.subjectСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ, МАРШРУТИЗАЦІЯ, МЕТОД КЛАРКА-РАЙТА, АЛГОРИТМ СВІРА, ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ, ТРАНСПОРТНІ ВИТРАТИ, ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ, ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА З ЕКСПЛУАТАЦІЇ РУХОМОГО СКЛАДУru_RU
dc.title«Підвищення ефективності транспортного обслуговування постійних клієнтів ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро»ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу