Підвищення якості транспортного обслуговування клієнтів ПАТ «Авро»
Abstract
Актуальність роботи обумовлена потребами вітчизняних операторів логістичного ринку у новітніх науково обґрунтованих методиках проектування технологічних схем логістичного обслуговування, впровадження яких дозволило б підняти якість логістичного обслуговування та забезпечити покращення техніко-експлуатаційних та фінансових показників роботи підприємств галузі. Схеми логістичного обслуговування зовнішньоторговельних операцій, що зазвичай використовуються, не відповідають сучасним вимогам за показниками надійності постачання, витрат ресурсів та часу. Причиною тому є системні недоліки, що полягають у спрямуванні проектантів лише на максимізацію прибутку безпосередньо від виконання перевезень. При цьому недостатньо уваги приділяється потребам вантажовласників у комплексному логістичному обслуговуванні. Вирішення завдання підвищення якості обслуговування можливо лише шляхом широкого застосування науково обґрунтованих методів та засобів логістики, економіко-математичного моделювання, дослідження операцій, тощо. Саме тому розробка раціональної технології схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні на базі комплексного вивчення та оцінки запитів вантажовласників є є актуальним та своєчасним завданням.
Мета роботи: обґрунтування параметрів раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, що забезпечують підвищення якості обслуговування клієнтів ПАТ «Авро».
Об'єкт дослідження: процес логістичного обслуговування поставок енергозберігаючих ламп в міжнародному сполученні.
Предмет дослідження: залежність показників якості логістичного обслуговування від параметрів транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні.
Практична цінність роботи полягає у визначенні параметрів системи управління запасами, що забезпечують зменшення витрат замовника, обґрунтуванні раціональної технології перевезення вантажів, що забезпечує зменшення часу доставки та підвищує надійність постачання.