Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозаков, С.І.
dc.date.accessioned2020-01-31T09:44:04Z
dc.date.available2020-01-31T09:44:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154898
dc.description.abstractСучасний стан економіки України характеризується суттєвими дисбалансами між обсягами імпорту та експорту. В цих умовах транспортні підприємства, що обслуговують зовнішньоекономічні операції, стикаються з проблемою зворотного завантаження рухомого складу. Навіть за наявності пропозицій біля 40% рейсів виконується без зворотного завантаження, в результаті чого підприємства несуть збитки. Причиною такого становища є з одного боку, відсутність адаптованих для транспортних підприємств методик прийняття рішень відносно організації зворотного завантаження, а с другого – невміння менеджерів оцінювати фактори ризику, притаманні міжнародним перевезенням. Тому задача обґрунтування варіанту зворотного завантаження рухомого складу, що виконує перевезення вантажів у міжнародному сполученні, на основі комплексної оцінки можливого питомого прибутку та чутливості до змін технологічних та економічних показників є актуальною та своєчасною. Об'єкт дослідження: процес прийняття рішення про варіант зворотного завантаження рухомого складу ТОВ «Лісовальник», що виконує перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Предмет дослідження: залежність показників надійності та економічної ефективності технологічної схеми від параметрів варіанту зворотного завантаження рухомого складу. Мета роботи: обґрунтування заходів щодо удосконалення технологічної схеми перевезень вантажів, що забезпечує підвищення показників ефективності функціонування підприємства на ринку логістичних послуг. Практична цінність роботи полягає в обґрунтуванні вибору схеми зворотного завантаження рухомого складу на основі багатокритеріальної оцінки показників надійності та економічної ефективності, що дозволяє зменшити вірогідності збитків для підприємства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ ДПru_RU
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬ, ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ, ПИТОМИЙ ПРИБУТОК, ЧУТЛИВІСТЬ, РАНЖУВАННЯ, РИЗИКИ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬru_RU
dc.titleУдосконалення технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні на прикладі ТОВ «Лісовальник»ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу