Розробка раціональної транспортно-технологічної схеми доставки кабельно-провідникової продукції у міжобласному сполученні, на прикладі ПП Прикарпаткабель
Abstract
У кваліфікаційній роботі наведено підхід, що ґрунтується на стратегії
максимізації отримання прибутку транспортним підприємством,
використання якого дозволить підвищити ефективність автомобільних
вантажних перевезень кабельної продукції, що здійснює ТДВ «Коломийське
автотранспортне підприємство», зокрема і його конкурентоспроможність.
Аналіз існуючої організаційної структури управління підприємства
дозволив встановити, що є певна неузгодженість при прийнятті рішень щодо
відправки продукції до клієнтів між підрозділами. Побудова регресійної
моделі демонструє суттєвий вплив на рентабельність підприємства
коефіцієнту використання пробігу.
Запропоновано раціональну транспортно-технологічну схему доставки
вантажу, що дозволить підвищити значення коефіцієнту використання
пробігу. Визначено рухомий склад для роботи на розроблених маршрутах,
запропоноване використання ефективного засобу механізації
навантажувально-розвантажувальних робіт, отриманий економічний ефект
від удосконалення організації перевезень. Об'єкт дослідження: процес
організації перевезень кабельної продукції рухомим складом ТДВ
«Коломийське автотранспортне підприємство». Предмет дослідження:
методи підвищення ефективності транспортного процесу при доставці
кабельної продукції автомобілями збільшеної вантажопідйомності у
міжобласному сполученні.
Мета роботи: підвищення ефективності перевезень кабельної продукції
рухомим складом ТДВ «Коломийське автотранспортне підприємство» з
подальшим збільшенням рентабельності роботи підприємства та підвищення
його конкурентоздатності на ринку перевезень. В роботі використовуються
наступні методи: аналітичний – для розрахунку параметрів транспортно-
технологічної схеми доставки вантажів, економіко-математичне
моделювання – при визначенні впливу на рентабельність підприємства
тарифів на перевезення та коефіцієнту використання пробігу, порівняння –
при обранні раціональних моделей вантажного автотранспорту та
навантажувально-розвантажувального устаткування, графо-аналітичний –
при візуалізації результатів дослідження.