Обрання нового обладнання та покращення якості обслуговування ТОВ «Лайт» шляхом розробки системи підтримки прийняття рішень та експертної системи
Abstract
Мета досліджень: покращення ефективності роботи підприємства шляхом зміни обладнання, підвищення якості клієнтського обслуговування шляхом впровадження експертної системи для підбору оптимального рекламного носія та прогнозування зросту прибутку компанії після зміни обладнання з вирахуванням терміну окупності придбання. Предмет досліджень: методи з систем підтримки прийняття рішень та інформаційні системи в процесі вибору нового обладнання та створення експертної системи для покращення якості клієнтського обслуговування Практична цінність отриманих результатів полягає у полегшенні процесу вибору нового обладнання, а також покращенні якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження експертної системи.