076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Підвищення конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємництва"
Date Issued
2020-06
Author(s)
Сергієвої О.А._
Abstract
Об'єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю суб’єкту підприємницької діяльності.
Предмет дослідження – інструментарій прийняття рішень щодо конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємництва.
Мета роботи – визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємства.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; статистичний метод; аналітичний.
Отримані результати. У першому розділі: визначені особливості соціального бізнесу та проаналізований інструментарій підвищення його конкурентоспроможності. У другому розділі: надана оцінка стану та перспектив розвитку соціального підприємництва в Україні та інших країнах; визначені чинники конкурентоспроможності в сфері ресторанного бізнесу. У третьому розділі: здійснений SWOT-аналіз та розроблена система цілей суб’єкту підприємництва, визначені ключові ресурси забезпечення конкурентоспроможності та складена бізнес-модель суб’єкту бізнесу.
Впровадження пропозицій забезпечує формування характеристик соціального бізнесу на рівні провідних суб’єктів ринку, що дозволить конкурувати та досягати цільових показників підприємницької діяльності.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства ресторанного бізнесу.
Предмет дослідження – інструментарій прийняття рішень щодо конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємництва.
Мета роботи – визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкту соціального підприємства.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; статистичний метод; аналітичний.
Отримані результати. У першому розділі: визначені особливості соціального бізнесу та проаналізований інструментарій підвищення його конкурентоспроможності. У другому розділі: надана оцінка стану та перспектив розвитку соціального підприємництва в Україні та інших країнах; визначені чинники конкурентоспроможності в сфері ресторанного бізнесу. У третьому розділі: здійснений SWOT-аналіз та розроблена система цілей суб’єкту підприємництва, визначені ключові ресурси забезпечення конкурентоспроможності та складена бізнес-модель суб’єкту бізнесу.
Впровадження пропозицій забезпечує формування характеристик соціального бізнесу на рівні провідних суб’єктів ринку, що дозволить конкурувати та досягати цільових показників підприємницької діяльності.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства ресторанного бізнесу.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КР_Сергієва О.А.rar
Size
163.61 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):13e2dd08d5f03cdfe0ad66e0cd135f42
Loading...
Name
Сергієва О.А..pdf
Size
189.49 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):132cbdfd58d08ce05e1f9ed782514430