Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравченко, Богдан
dc.date.accessioned2020-07-30T09:45:37Z
dc.date.available2020-07-30T09:45:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155893
dc.descriptionОб’єктом дослідження в роботі є компанія Hankuper s.r.o, що намагається організувати процес дистрибуції програмного забезпечення AdLock на нові ринки збуту. Предметом дослідження є математичні моделі, що застосовуються при прийнятті рішень вибору дистрибуційної компанії. Метою дослідження є покращення технології просування програмного продукту AdLock на нові ринки збуту. Методи дослідження: метод аналізу ієрархії, метод вибору на основі вибору нечітких відношень переваги, експертна система.ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність даної роботи полягає у можливості гнучкого врахування факторів, що впливають на вибір дистрибуційної компанії для компанії Hankuper s.r.o, та оптимальний вибір каналу просування.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectприватна компаніяru_RU
dc.subjectпрограмаru_RU
dc.subjectМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙru_RU
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯru_RU
dc.subjectвідношення перевагиru_RU
dc.subjectлогікаru_RU
dc.subjectекспертна системаru_RU
dc.titleТехнологія просування продуктів на нові ринки збутуru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Кравченка Богдана Дмитровича групи 124-16-2 напряму підготовки 124 Системний аналізru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу