Обґрунтування управлінських рішень у сфері розширення асортименту продукції підприємства (за матеріалами ПрАТ «Софія»)
Resumen
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес розширення асортименту продукції підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка управлінських рішень у сфері розширення асортименту продукції підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи розширення асортименту продукції підприємства; проаналізовано діяльність ПрАТ «Софія»; обґрунтовано управлінські рішення щодо розширення асортименту продукції ПрАТ «Софія»; оцінено економічну ефективність запропонованих рекомендацій для ПрАТ «Софія».
Colecciones
- Кафедра менеджменту [123]