Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Енергоспецмаш»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Енергоспецмаш».
Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано особливості організації маркетингової діяльності підприємства; досліджено інструменти і організацію планування маркетингової діяльності в сучасних умовах; з’ясувано підходи до аналізу формування та розвитку маркетингового середовища підприємства із застосуванням моделі «7Р»; досліджено загальну характеристику ТОВ «Енергоспецмаш» та його продукції; проведено аналіз реалізації продукції, персоналу, продуктивності праці, ефективності використання основних виробничих фондів та оборотних засобів, собівартості товарної та ефективності господарської діяльності ТОВ «Енергоспецмаш»; запропонувано шляхи підвищення ефективності функціонування за рахунок удосконалення маркетингової діяльності.
Collections
- Кафедра менеджменту [123]