Удосконалення організації маркетингової діяльності (за матеріалами ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес організації маркетингової діяльності.
Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто економічну сутність маркетингової діяльності промислового підприємства; наведено теоретичні підходи до формування системи маркетингової діяльності; досліджено інструменти маркетингової діяльності; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; надано оцінку впливу конкурентного середовища на діяльність підприємства; оцінено рівень потенціалу ТОВ «Електротехнічна компанія «Система»; проаналізовано організацію маркетингової та збутової діяльності підприємства; розроблено заходи щодо рекламної кампанії високовольтних відкритих розподільчих пристроїв; сформовано складові елементи маркетингової діяльності; розраховано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Електротехнічна компанія «Система».
Collections
- Кафедра менеджменту [123]