Визначення способу підвищення корозійного захисту рам автосамоскидів на прикладі самоскида Белаз 7513
Zusammenfassung
Об’єкт розроблення – процеси втомного, корозійно-механічного руйнування деталей, спряжень, складальних одиниць і систем під впливом зовнішніх факторів та постійних знакозмінних навантажень, вплив їх на надійність гірничодобувної автомобільної техніки та обладнання.
Виконано чисельне моделювання рамних конструкцій чотирьох модифікацій автосамоскидів БелАЗ із використанням методу підконструкцій. Технологію проведення серії обчислювальних експериментів представлено наступним алгоритмом.
На базі виконаного аналізу напружено-деформованого стану НДС рам автосамоскидів для кожної рами встановлено ділянку вертикального листу лонжерону, що представляє потенційну небезпеку по виникненню тріщин у наслідок корозійного руйнування.
Теоретично обґрунтовано і експериментально встановлено оптимальні концентрації досліджених речовин у композиціях.
Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності кафедри конструювання, технічної естетики і дизайну Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» в удосконаленні сучасних методів аналізу та розробці рекомендацій щодо технології виготовлення елементів механічних передач.
Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення працездатності та економічності експлуатації автосамоскидів на кар’єрах України.