Тягова здатність локомотива з індивідуальним та груповим приводом
Fecha
2020Autor
Франчук, В. П.
Зіборов, К. А.
Твердохліб, О. М.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Для математичної моделі шахтного локомотиву з індивідуальним та груповим приводом визначена максимальна тягова здатність при сталому русі на ділянці колії з урахуванням геометричної недосконалості його вихідних ланок. Отримано залежності для визначення сумарного тягового зусилля шахтного локомотиву з різними компонувальними схемами. Сформульовано рекомендації за величиною зносу (прокату) бандажів коліс колісних пар та заокруглення рейкової колії для реалізації сили тяги при заданій швидкості руху локомотива. For the mathematical model of a mine locomotive with individual and group drive, the maximum traction ability at steady motion on the track section was determined taking into account the geometric imperfection of its output units. Dependencies were obtained to determine the total traction effort of a mine locomotive with different layout schemes. Recommendations for the amount of wear (hire) of wheel sets of wheelsets of wheelsets of wheels and rounding of the track are formulated for realization of thrust at given speed of locomotive movement.